من میخوام با طناب خودم برم تو چاه... کسی میتونه راهنماییم کنه..!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://daam.blogsky.com

حتما با خودت جراغ قوه ای چیزی ببر!

آلبالو دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

منو با خودت ببر ...

پس زود طنابت رو بردار بریم...

من سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

سرشو ببند به یه تخته سنگی چیزی. بعد سر دیگه شو بگیر برو پایین
یه حالی میده!

آرامش پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

همه آدما با طناب خودشون میرن تو چاه. تو هم یکی از اون همه. تا حالا کسی رو دیدی که با طناب کس دیگه ای بره تو چاه. اونایی که فکر میکنند با طناب بقیه رفتند فقط دنبال اینن که خودشون رو توجیه کنند و پای یه بنده خدای دیگه رو وسط بکشن. مگه نه؟
در ضمن این احتیاچ به راهنمایی نداره. گاهی وقتا با طناب دل باید بری گاهی وقتا هم با طناب عقل. فکر میکنی کدوم یکی بهتره؟

بارها با طناب عقل دیگران رفتم توی چاه.. چوبش رو هم خوردم راستش خودم نرفتم فقط گناه من این بود که سکوت کردم وقتی میدیدم که مرا به طنابی سست از عقاید باطل خود بستند و راهی ته چاه کردن... اما ایندفعه با طناب خودم میرم.. طناب دلم.. حتی اگر پوسیده و مجروح باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد